۸ تیر ۱۳۹۲، ۸:۲۹

هیات مدیره انجمن نقاشان گزارش می‌دهد/ انتقال بازار نقاشی از بهار به زمستان

هیات مدیره انجمن نقاشان گزارش می‌دهد/ انتقال بازار نقاشی از بهار به زمستان

خانه هنرمندان ایران سیزدهم تیرماه میزبان انجمن هنرمندان نقاش ایران است تا ضمن برپایی مجمع عمومی، شنونده گزارش هیات مدیره خود باشند.

همایون ثابتی‌مطلق،‌ رئیس انجمن هنرمندان نقاش ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مجمع عمومی این انجمن گفت: پنجشنبه سیزدهم تیرماه هیات مدیره انجمن نقاشان در خانه هنرمندان گردهم می‌آیند تا گزارش سالانه خود را به اعضا ارائه بدهند.

وی افزود: در این نشست انتخابات مدیریتی نخواهیم داشت و تنها بازرس هیات مدیره انتخاب خواهد شد.

ثابتی‌مطلق در مورد برنامه‌های انجمن در مورد بازار نقاشی تهران توضیح داد: امسال نتوانستیم در فصل بهار، بازار نقاشی را برپا کنیم زیرا کشور تحت‌ الشعاع انتخابات ریاست‌جمهوری بود و نمی‌توانستیم کار درستی انجام دهیم.

وی با ذکر این جمله که پیش از این قرار بود بازار نقاشی ایران در اردیبهشت ماه برگزار شود، بیان کرد: اکنون که جامعه به حالت عادی خود بازگشته، برنامه‌ریزی برای بازار نقاشی را شروع کردیم و قرار شده که بازار نقاشی را در اواخر سال و قبل از نوروز برگزار کنیم.

رئیس  انجمن هنرمندان نقاش ایران در مورد مکان برگزاری بازار نقاشی ایران توضیح داد: چون فاصله زمانی زیاد شد نتوانستیم در مورد مکان برگزاری این جریان برنامه‌ریزی دقیقی بکنیم و فعلا وقت کافی برای تصمیم‌گیری در این‌باره داریم.

هنرمندان نقاش علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه که عضو انجمن نقاشان نیستند نیز می توانند با داوری آثارشان، در این نمایشگاه حضور داشته باشند. اين بازار هنري با هدف حمایت از هنرمندان نقاش و ایجاد ارتباط هرچه نزدیکتر میان شهروندان و هنر نقاشی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2084552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha